Implementarea proiectului – Punerea în practică a Contractului de Finanțare
Această etapă corespunde urmăririi realizării activităților din calendarul proiectului, adică punerea în practică a Contractului de Finanțare:
- Realizarea unui manual de implementare împreună cu informarea și aplicarea în implementare a unor instrucțiuni specifice liniei de finanțare;
- Pregătirea cererilor de pre-finanțare/ rambursare/ cereri de plată;
- Realizarea rapoartelor de progres, unde adăugăm pregătirea și participarea la unele vizitele de teren organizate de finanțator în vederea verificării realizării proiectului – sau online, după caz;
- Realizarea de rapoarte anuale privind progresul proiectului – cu informații despre stadiul fizic și financiar al acestuia, cât și urmărirea respectării și încadrării în liniile bugetare aprobate, conform Contractului de finanțare;
- Urmărirea progresului financiar al proiectului – valori decontate, sume facturate, contribuția beneficiarului la cheltuielile realizate prin proiect etc.
Împreună cu implementarea proiectului, asigurăm și comunicarea și arhivarea acestuia:
- Comunicarea referitoare la proiect se va realiza în formă scrisă, metoda preferată fiind email;
- Se asigură că orice comunicare poate fi lecturată şi păstrată în vederea arhivării documentelor emise atât pentru scrierea proiectului, cât și pentru implementarea acestuia;
- Proiectul se va elabora și păstra în formă electronică (imprimare pe stick), el fiind predat beneficiarului în format .pdf;
- Arhiva Activă – Oferim acces la fișierele electronice ale proiectului după elaborarea acestora prin intermediul platformei KNM România, având astfel posibilitatea de a lectura în timp real documentele transmise către finanțator.